środa, 24 kwietnia 2013

" I wciąż ją kocham"

Hej!
Ja dziś cały dzień w domu  z kuzynem - tak wiem, jestem leniem :)
Wczoraj wybrałam się z przyjaciółką i kolegami na tenis . Wszystko fajnie, oprócz czekania 40 minut na autobus -_-
Nie miałam zbytnio pomysłu na notkę . Ale później stwierdziłam : czemu nie napisać o jednym z moich ulubionych filmów ? No właśnie !
Savannah i John spędzają ze sobą dwa tygodnie. Młoda studentka jest na przerwie wiosennej, a żołnierz na przepustce. Uczucie rozkwita. Jednakże poczucie obowiązku służby wobec kraju, zamach na WTC sprawia, że bohater przedłuża służbę wojskową.Jednak nie jest to historia, w której chłopak wraca z wojny jak gdyby nigdy nic, a kobieta czeka na niego nie skarżąc się. Ich drogi zostają rozdzielone. I nikt nie wie, czy do siebie powrócą. Mimo to młodzi zakochani korespondują ze sobą. Czy można być w związku mimo dzielących kilometrów?
Co mnie intryguje to, że nie jest to typowy amerykański melodramat."Wciąż ją kocham" to film przedstawiający historię, która wciąga już od pierwszych minut. Aktorzy idealnie spełnili się w swoich rolach i zaczarowali widza. Na szczególne wyróżnienie zasługuje Richard Jenkins w roli ojca Johna. Jego gra aktorska była wprost genialna. Każdy ruch zapewniał mnie, że jego osobowość jest taka naprawdę, nie tylko w filmie. . Z chęcią dowiedziałabym się o nich więcej.  . Także mniej absorbujące jak marzenia o założeniu obozu dla autystycznych dzieci, pasji do monet. Poruszyły mnie też piękne ujęcia na plaży, świata, miejsc, w których stacjonował John. Oczywiście też dopasowana do momentu muzyka. W głównych bohaterów wcielili się Amanda Seyfried i Channing Tatum. Idealnie pasowali mi do tych ról.


Film polecam dla każdego. Nie tylko fanów filmów o miłości. Ponieważ jest to produkcja wielowarstwowa, która równomiernie rozwija i kończy różne wątki. Poza tym przeplata się także w filmie mój ulubiony motyw mocy pisania (tutaj w postaci pisania listów) i miłości… wiecznej, trwającej, budującej. „Wciąż ją kocham” mnie osobiście zaczarował.




A wy oglądaliście ? Lubicie ? :)

53 komentarze:

  1. Nie oglądałam, ale zwiastun jest świetny i na pewno obejrzę, może jutro *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam i płakałam...
    ale przeczytałam książke ale wole film bo jest happy end a w ksiażce nie ma ;d
    http://isabellfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam ;)
    Naprawdę świetny film ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this film, so romantic!
    Follow me on http://laviecestchic.blogspot.it
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam, ale myślę że z chęcią obejrzę i mi się spodoba :)
    zyrafiontko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "I wciąż ją kocham" - tytuł obił mi się o uszy, jednak nigdy go nie oglądałam. Postanowiłam to zmienić. Zwiastun i twój opis naprawdę mnie zachęcił.

    i-am-katina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam ^^ świetny jest ten fil. Dodaję do obserwowanych. Jeśli chcesz to mi też będzie miło XD

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic już nie piszę, po prostu obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Może jak będę miała chwilę to obejrzę, ale z tego co tu po komentarzach widzę ma wiele pozytywnych recenzji :D

    Zapraszam - nowy post - niespodzianka na 100 obserwatorów :3
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten film,jest genialny,ilekroć go oglądam,zawsze płaczę ;DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam , mim zdaniem film jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog, co do filmu - jest na prawde dobry!:)
    +obserwuję, zapraszam na : http://littleetrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. oglądałam i podobał mi się, lubię takie 'miłostki' :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham go <3
    Obserwuje i liczę na rewanż :D http://linka-kattalinka.blogspot.com/
    Możliwe, że będę wpadać tu częściej, bo masz naprawdę fajnego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. KOOOOOOOCHAM TEN FILM! <3333

    Od niedawna bloguję, liczę na szczerą opinię, jaką zostawiłam tu♥ Obserwujemy (Odp u mnie)? ♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie oglądałam tego filmu, ale na pewno obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie obejrzę, chociaż nie za często oglądam telewizję. :)
    Obserwujemy?
    http://littlecokies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny ten film! :)
    Wzruszający...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam :( ale kojarzę ją z Mama MIa śpiewa pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. śiwetny film

    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeju, ryczałam na tym filmie :c

    zapraszam! Może zostaniesz na dłużej?
    willbefineee.blogspot.com
    +Aż 2 KONKURSY U MNIE NA BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  23. I love this movie and Channing Tatum is sooo hot^^
    Thanks for stopping by dear!
    x

    OdpowiedzUsuń
  24. tez bardzo lubię ten film. zawsze na nim płaczę :c

    zapraszam do siebie!

    http://ada-adusiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ten film i muzyka z niego to po prostu poezja! kocham go i uwielbiam autora książki - Nicolasa Sparksa, na podstawie jego książki powstał ten film :) czekam już na następny taki film Safe Haven, który niedługo wyjdzie na dvd w stanach, do nas niestety jeszcze nie dotarł (wiadomo polska 100 lat za murzynami :D ) pozdrawiam serdecznie, świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo dobra i piękna aktorka

    OdpowiedzUsuń
  27. film jest moim zdaniem rewelacyjny! jestem dosyć wybredna co do filmów ale ten zachwyca w 100 %! :) uwielbiam filmy o miłości :)

    polkadots-all-over.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. oglądałam.. uwielbiam :33

    OdpowiedzUsuń
  29. Oglądałam :) Ślicznego masz bloga <33
    obserwuję i często będę tu wpadać :P
    zapraszam do mnie mam nadzieję że zaobserwujesz http://karolinagauszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dear John was such a nice/ sad movie! Plus he is very attractive, haha. xx

    OdpowiedzUsuń
  31. nominowałam cię do tagu :)
    http://wandzik-waandzik.blogspot.com/2013/04/tag-10-przypadkowych-pytan.html

    oxox, Wandzik

    OdpowiedzUsuń
  32. I love amanda seyfried, great post!
    xx Kate

    The Style Department

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham <3 karola-oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. oglądałam i pokochałam <333333

    OdpowiedzUsuń
  35. zarówno oglądałam jak i czytałam ksiązkę i za każdym razie płakałam. Piękna historia <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie oglądałam, ale mam zamiar ; )

    OdpowiedzUsuń
  37. Awww super blog ! ciekawe notki , suuuuper . !!!!!!!! ♥ kocham tego bloga


    zapraszam do mnie mimo wszystko ! :3

    http://directionerspolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Beautiful post!!! I like your blog!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam ten film :) ogladalam kilka razy i za kazdym razem te same emocje :)

    OdpowiedzUsuń