czwartek, 13 września 2012

Everytime.

Hej!

U mnie chyba wszystko okey, nie mam żadnych nowości ;P
Nabazgroliłam wczoraj wieczorem  :
CZy wy też jesteście często zazdrosne jak ja ?
Nie chodzi mi o zazdrość w sprawach materialnych. Ale taką... o drugiego człowieka. I nie koniecznie musi chodzić o chłopaka, ale także o koleżankę czy przyjaciółkę. Może i nie powinnam nazwać tego zazdrością, ale po prostu strachem przed utartą drugiej, bardzo ważnej dla Ciebie osoby? Oczywiście nie jestem na tyle upierdliwa, aby komuś zaprzątać tym głowę, czy robić wyrzuty. Po prostu sama w sobie to trzymam, nikomu nie mówiąc. I jest to bardzo męczące. Domyślam się, że niestety wynika to z zaniżonej samooceny i jakimiś tam doświadczeniami, kiedy ważną osobę traciło się tak łatwo i szybko, nie mogąc nic poradzić.

 To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.

 Czym niżej upadasz, tym mniej cię boli.
 Dobrzy ludzie śpią lepiej od złych, ale ci drudzy bawią się znacznie lepiej, kiedy nie śpią.


Piosenka , którą ostatnio pokochałam <3

 

Pozdrawiam! 
 

14 komentarzy:

  1. dzieki za odwiedziny i zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem chyba kazdy ma stracha ze utraci bliską osobe :) obserwujemy?
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdrość, dużo by o niej pisać. Aczkolwiek jestem i to bardzo zazdrosna.

    Piosenka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie jestem zazdrosna kumpluje się z wieloma osobami, wiec jak ta jedna robi coś z kimś innym idę do 2 i tyle, nie rozumiem zazdrości hmmm....
    http://let-me-seee.blogspot.com/
    wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. mam to samo. ciężko się do tego przyznać, ale wciąż jestem zazdrosna, nawet o kolegę czy koleżankę, kiedy za dużo czasu spędzają z kimś innym ;|

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś w tym słońce jest.Naprawdę fajny post.Dziękuje za wejście na mój.Buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. tak też mam tak z tą zazdrością... przez to straciłam przyjaciela ;/
    uwielbiam Beyonce i kojarzę cytat :)
    fajny blog i obserwuje :D
    www.zonaeisteina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazwa twojego bloga to tytuł mojej jednej z ulubionych piosenek ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 seconds to mars ? To jedna z moich ulubionych piosenek również <3

      Usuń
  9. Każdy ma stracha przed utratą czegoś lub kogoś, ale nie dajmy się zwariować, bo przez to można rzeczywiście kogoś stracić. NN na www.duskab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak zdarza mi się coś takiego:(

    A tak wgl. To fajna notka...

    OdpowiedzUsuń