piątek, 12 września 2014

Zwyczajnie.

Lubię takie wieczory, jak ten. Skłaniają do refleksji. Nie ma nic przyjemniejszego, niż deszczowy wieczór, dobra książka, kubek herbaty i płyta Birdy w tle - to mój przepis na udany wieczór. Jest cicho, spokojnie, można by rzecz - monotonnie, ale czy monotonność nie jest przyjemna? Marzy mi się w przyszłości niewielki dom w Anglii, w okolicy lasu, tak aby jesienią móc wybierać się na długie, refleksyjne spacery. Mam w głowie idealną wizję mojej przyszłości, jednak martwi mnie wciąż jedna rzecz - czas. Zastanawiam się, czy zdążę zrobić to wszystko. Tyle marzeń, a tak niewiele czasu. Czasami zastanawiam się, dlaczego życie nie może być łatwiejsze, czemu nie rodzimy się tam gdzie chcemy, nie wyglądamy tak, jak chcielibyśmy wyglądać, czy też nie jesteśmy utalentowani w tych dziedzinach, w których chcielibyśmy być utalentowani. Odpowiedź jest prosta - bo wtedy nasze marzenia byłyby niczym. Nie docenialibyśmy tego, tak jak doceniam to teraz i nie mielibyśmy o czym marzyć, a co buduje bardziej niż marzenia?
Nie mogę się doczekać, aż na chodniku pojawi się więcej liści trzeszczących pod butami. Nie mogę się już doczekać tego cudownego zapachu. Chcę jak najlepiej wykorzystać nadchodzącą jesień. Przespacerować kilometry lasów i sfotografować tysiące liści.

 

40 komentarzy:

  1. Mam takie same plany na jesień <3 nie narzekać a korzystać z tej pięknej pory roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm.. no tak, w sumie mamy mało czasu. Ja też ciągle siedzę i marzę, zamiast zabrać się do pracy. Twoja notka mnie zmotywowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny przepis na wieczór ! :) skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też powinnam wyposażyć się w pozytywne myślenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie najlepszy sposób na wieczór:)
    http://boskalewandowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię jesień i też czekam z niecierpliwością na piękne, suche listki na drogach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też czasem lubię deszczowe wieczory (oczywiście jak nie trzeba wychodzić z domu) :P masz rację, że wtedy jest specyficzny klimat. To Twoje zdjęcia? są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. deszczowe wieczory lubię oglądać jedynie na filmach ;p


    zapraszam do mnie, może obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. these are really cool photos!

    styleandchocolates.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oh, chciałabym spędzić tak wieczór <3 piękne zdjęcia!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadzam się z tobą w 100 %, mi się marzy domek w małej miejscowości blisko lasu, do tego pies (żeby mieć z kim spacerować:D) i kominek :>

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie masz rację, gdybyśmy mieli wszystko nie było by marzeń, nie mielibyśmy po co się rozwijać i dążyć do celu. Świetny wpis! :D

    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tobą w 100 % :)
    http://claudia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  16. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for commenting on my blog!! 😊

    Bijou-minou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post :3
    deathniku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zgadzam się z tobą!
    xoxo

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Eh pod tym względem jesienne wieczory są naprawdę niezastąpione :3. Też kocham siedzieć pod kocykiem czytając książkę z kubkiem w ręce ,najlepiej jeszcze z muzyką w tle :D. Ale zanim do końca się rozmarzę to powiem ,że jak widzę temperaturę na minusie i błoto na zewnątrz zaczynam patrzeć na jesień nieco mniej przychylnym okiem haha ;)
    ✿Zapraszam na konkurs - do wygrania post promujący :)✿

    OdpowiedzUsuń
  21. oj zgadzam sie

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy tytuł bloga ma coś wspólnego z zespołem 30 seconds to mars? Jak tak to hi5 echelonko :P

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zgadzam się z tobą!~
    ✿ best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zgadzam się ;) ciekawy post ;)
    Może wspólna obserwacja?;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Did you take them pictures! They are unbelievable.
    From your new follower, Hannah xxx
    http://victoriathoughts3.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. "Mam na imię April.
    Całe życie mieszkałam w małej miejscowości, znajdującej się w Anglii.
    Dostałam możliwość przeprowadzki do Londynu, by tam rozpocząć studia na kierunku artystycznym, a dokładniej się zagłębiając, preferowałam fotografię.
    Do dziś nie wiem czy był to jednak dobry pomysł.
    Z drugiej strony wiele się nauczyłam, wiele zrozumiałam, wiele przeżyłam.
    Wiem teraz, że bardzo się zmieniłam. Na lepsze? Na gorsze? Dziwne, bo nie mam pojęcia.
    Opowiem wam moją historię, może sami coś z niej wyciągniecie."
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga. Zachęcam do konstruktywnego komentowania oraz obserwowania mojego bloga.
    http://new-city-new-life.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu, April! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. You write so interesting posts and make very beautiful photos! Like your blog! Keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i daj znać że moja kolej. :)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. moje codzienne wierczory składają się z samych refleksji, a chciałabym tak po prostu nie mysleć o niczym..

    OdpowiedzUsuń
  30. Action Fuel Pro Review has been nearing all the time of late thus obviously, being the test sort, I chose to really give it a shot. One thing I saw is that they assert that with Action Fuel Pro Review will give you comes about notwithstanding the amount you workout. Something I am not enthusiastic about accepting but rather in the event that its actual it could truly be the supplement for me. All things considered, we should examine how it lives up to expectations and how it can offer you those amazing results.

    OdpowiedzUsuń
  31. Action Fuel Pro is a splendid recipe that serves to improve the strong and sexual force, in the men body, who have crossed their age past 30. Its composed in such way that it general conveys key supplements to your body, which diminish down the recuperation time in muscle advancement. A percentage of the compelling fixings help up to support the vitality level for more workout sessions alongside higher sexual commute and remain. The outcomes with the wellbeing change could be seen with 2-3 weeks of beginning the course calendar of this recipe.

    OdpowiedzUsuń
  32. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń

  33. choose one pair of ugg boots as christmas gift for your kid and it can keap kid's feet warm in winter http://www.classicugg.org
    Ugg Kid Short Classic Boots Black
    Chestnut Ugg Kid Short Classic Boots
    Ugg Kid Short Classic Boots Pink

    OdpowiedzUsuń