czwartek, 26 czerwca 2014

Rybnik - 22.06.

Hej!
niedzielę nadszedł ten długo wyczekiwany dzień - 22. czerwca. Wyczekiwany nie ze względu na to że jest to pierwszy dzień lata, lecz ze względu na koncert mojego kochanego zespołu - Thirty Seconds to Mars.

 W sumie mogłabym się długo rozpisywać na temat tego magicznego dnia (i jeszcze bardziej magicznej nocy), ale mimo wszystko wydaję mi się, że najlepiej będzie to wszystko zsumować w punktach.


Także przedstawiam Wam najlepsze momenty  z koncertu:

♥ Jared myślący, że Dziadu to polski odpowiednik jego imienia
♥ ciary podczas Birth 
usłyszenie mojej ukochanych piosenek -  ''Do or die'' i ''City of Angels' na żywo
  szczęśliwy Tomo, otoczony klawiszami i perkusją
wydzieranie się ''I WILL LIVE MY LIFE'' na ''Closer to the Edge''

 ♥ przepłakanie  całego koncertu od pierwszych dźwięków "City Of Angels"
Stałam daleko, ale nie ważne. Ważne że widziałam, byłam tam słyszałam swoich idoli.
BYĆ NA KONCERCIE MARSÓW

Zdjęcia moje : (wiem nic nie widac)



 
 Nie moje :


Najpiękniejszy dzień w moim życiu.

47 komentarzy:

  1. Nice pics!!!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być naprawdę świetnie ;3
    bluee-air.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie było cudownie. To świetnie, że zobaczyłaś swoich idoli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie masz dużo miłych wspomnień na całe życie ! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki u mnie w poście ? Serdecznie dziękuję <3
    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/06/handpicklook.html

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham ich piosenki!



    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ;) fajna z Ciebie dziewczyna ^.^ale bym chciała tam być
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey, bardzo fajny blog ;) Również byłam w Rybniku, nieco bliżej sceny niż Ty, ale i tak było cudownie.

    Zapraszam na mojego nowo otwartego bloga: searching-for-a-sign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hahah, Dziadu najlepszy <3

    / zyciozercy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To musiało być naprawdę super przeżycie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kojarze tego zespołu ale fajnie że się dobrze bawiłaś ;))
    Obserwujemy, jeśli tak zacznij pierwsza ja na pewno się odwdzięczę;**
    ♥ http://kinga200013.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this… beautiful!
    kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  12. łał, no to fajnie, że byłaś na koncercie swojego ulubionego zespołu. Ja na swoim ulubionym byłam rok temu, na Comie i miesiąc temu na Happysadzie :)

    modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Very nice pictures--I hope you had a great time! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Good Photos! I liked!

    Like:
    https://www.facebook.com/BLOGAngelP?fref=ts

    Big Kiss ;*
    www.angelpoubel.com

    OdpowiedzUsuń
  15. DLA MNIE TOTALNA PETARDA!! ZAZDROSZCZE KONCERTU KOCHANA

    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. super że byłaś na koncercie Swojego ulubionego zespołu:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jacie!!! genialnie;) Zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. też bym z chęcią poszła na ich koncert ;)

    http://anilwords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. widać, że świetnie się bawiłaś <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś bardzo dużo słuchałam ich piosenek :). Zazdroszczę obecności na koncercie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam jechać na Marsów, ale trochę mnie zniechęcili ludzie, którzy mieli ze mną jechać. Teraz oczywiście tego załuję, bo wszyscy wszędzie piszą ja genialnie było :/
    Pozdrawiam i zapraszam,
    vita-in-terra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaa! Ale Ci zazdroszczę :) Również chciałabym ich zobaczyć na żywo, dlaczego mnie to ominęło? :( Musiało być ekstra! to na pewno niezapomniane doświadczenie zobaczyć swoich idoli na scenie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://just-be-yourself-coca.blogspot.com

      Usuń
  23. Jareeed! ♥
    Jezu kocham, uwielbiaam, zazdroszczę :)
    Świetny post ^^

    zapraszam do mnie:
    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. kojarze ten koncert, bo mieszkam blisko Rybnika :)
    gratuluje pójscia i zobaczenia idoli ! http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/07/9-summer.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje :) Bardzo fajny blog :)
    może wspólna obserwacja?
    http://aleksandra-photographie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. To już chyba czwarty blog, na którym czytam o tym koncercie... ech, czy tylko ja mam zupełnie inny gust? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. lubie ze dwie ich piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nie przepadam za nimi jakos ;p
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę. *-*
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. z pewnością było super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne zdjecia;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-akcesoria-bizuteria-dodatki.html będę bardzo wdzięczna !:)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. też byłam na ich koncercie ! to byył najlepszy dzień w życiu !

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słucham i nie byłam, ale słyszałam od wielu znajomych, że było świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszcze! Uwielbiam ich! :)

    OdpowiedzUsuń