wtorek, 11 marca 2014

Co robic ?

Hej!
Wiem długo nie pisałam, ale byłam na Euroweeku. I coś ważnego sobie tam uświadomiłam.
Bloga zaczęłam pisać w 2013 roku, na poczatku.  Pewnego dnia gdy nie poszłam do szkoły z powodu choroby stwierdziłam, że muszę coś zmienić. Podążyć inną drogą, odkryć coś na nowo, spróbować świeżości. Gdy poczułam się lepiej postanowiłam spróbować swoich sił w blogowaniu. Oczywiście nie jest to łatwe wyzwanie gdyż w tym roku kończę gimnazjum i czasu mam coraz mniej. Natomiast staram się dodawać notki regularnie.

Dziś jest piękny dzień, słońce nareszcie wyszło spoza chmur, ludzie częściej się uśmiechają, poprawia nam się nastrój. Szczerze mi nie do końca humor dopisuje a to z powodów oczywistych. Nie jestem do końca przekonana a może i nawet w połowie co po gimnazjum zdecyduję się robić. Jaką ścieżką podążyć, do jakiego liceum iśc ? Często z powodów lenistwa, zabiegania ale są też powody materialne i niechęć do nowych rzeczy, wszystkie moje plany idą w zapomnienie.
Za kilka lat obudzisz się i spytasz ; dlaczego nie jestem tą osobą którą zawsze chciałam być, czemu nie zajmuję się tym co kocham i co mnie kręci. Dlatego ja nie chcę popełnić takiego błędu i głęboko zastanawiam się nad swoją przyszłością. Osobiście gdy zaczęłam zajmować się tematyką taką a nie inną  na blogu coś we mnie drgnęło, coś choć w małej mierze dało mi poczucie spełnienia.
    Długo myśląc nad tym wszystkim doszłam do wniosku, że mogłabym spróbować swoich sił z językiem angielskim  ale nie jestem przekonana jeszcze dokładnie na jakim stanowisku. Na euroweeku uświadomiłam sobie jak bardzo chciałabym w przyszłości wyjechac za granicę .  Ale najpierw skończenie szkół tutaj.  Trzymajcie za mnie  kciuki aby się udało. Myślę o tym bardzo intensywnie ale co jakiś wydaje mi się, że nie zrealizuję swoich planów.

Not everyone can be
Lies freedom of fear 
 
.

42 komentarze:

  1. Jestem już w pierwszej klasie liceum, a nadal nie mam do końca sprecyzowanych planów na przyszłość. Ostatnio również zaczęłam zastanawiać się nad angielskim. Zyczę ci, aby twoje marzenia się spełniły i żebyś robiła to co kochasz.

    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oby ci się udało zdecydować ;) ja nie mam zielonego pojęcia, co mogłabym robić w przyszłości (nie mam nawet zarysu, bo interesuję się wszystkim po trochu) :(

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby twoje marzenia stały się rzeczywistością :)
    Gossip girl !♥


    Obserwuje od dawna :)
    aggie-agie.blogspot.com
    liczę na komentarz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi !!! You have a lovely blog!!
    would you like to follow each other on GFC,Twitter and Bloglovin??
    do let me know on my blog,follow me,and i will follow you back.
    stay in touch
    xoxo
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Cię. Mnie też nachodzą takie obawy, że jeśli wybiorę jakiś kierunek, on może okazać się zły i potem będę całe życie dusić się w czymś czego nie lubię.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne :) Gossip Girl ♥
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby marzenia sie spełniły ;) ładny wygląd bloga ;) zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post i fajnie piszesz :) '
    Zapraszam do mnie :) Jak Ci się spodoba to ZAOBSERWUJ :) ( odwdzięczę się )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę trafnego wyboru ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie wiem,co chciałabym w przyszłości robić,ale mam jeszcze czas :)

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w wyborze szkoły! Mnie również czeka ten problem w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wyjeżdżam do Anglii po gimnazjum na stałe i tam będę kontynuować naukę :).

    OdpowiedzUsuń
  13. mój blog też powstał spontanicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę Ci tylko powiedzieć - myśl pozytywnie i pracuj dużo, a na pewno doniesiesz sukces w życiu :)

    Zapraszam tu http://www.lefffka.blogspot.com/ w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymma kciuki, ja wyjechalam dzien po osttaniej maturze i nie zaluje!

    OdpowiedzUsuń
  16. trzymam kciuuki :))
    obse.od dawna
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. trzymam kciuki :)
    obs-obs?
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki za twoje marzenia :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. życie samo pokaże co będziesz robić, nie ma co się martwić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymamy kciuki. Na pewno dobrze wybierzesz. :)
    Zapraszam na mojego bloga
    http://mystersdaria.blogspot.com/?m=0
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie przejmuj sie przyszloscia, bedzie ok :0
    zalezy mi zebys skomentowala :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny cover! :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. trzymam kciuki ! :)
    jezyki to super sprawa, a wyjazd za granicę marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też w przyszłości chcę wyjechać za granicę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna notka:) ach,Plotkara <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja poszłam do liceum ogólnego. :) Teraz pójdę albo na biol chem albo na pol wos ang.
    Przede wszystkim bardzo ważna jest nauka języków.
    Zapraszam:
    http://postcards-kingdom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem w drugiej gimnazjum i nie wiem co chcę dalej robić. Bardzo się tym stresuję ,bo chcę coś osiągnąć w życiu przykładam się w szkole lecz jaki wybiorę kierunek ? , nie wiem : /

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. też nie wiedziałam na jaki kierunek pójść, do jakiej szkoły i tak dalej, w końcu jakoś sie zdecydowałam, ale teraz nadal nie wiem czy dobrze zrobiłam XD dasz rade! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam podobne plany co Ty, idę do liceum z międzynarodową maturą i potem chcę wyjechać za granicę :)
    http://przez-pasje-do-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzymam za Ciebie kciuki! :)
    http://imagine-yuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. byłaś na Euroweek'u? :O
    ej ja też byłam, ale w grudniu, omg rzal

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. powodzenia, trzymam kciuki ;))
    ciekawy blog :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia :) Miło się czyta ;> Obserwujemy ? threeextremefamilia.blogspot.com ;>

    OdpowiedzUsuń