czwartek, 1 listopada 2012

Nothin' on you . !

Hej !
Dziś groby, groby . Jak każdy tego dnia.
Byłam wczoraj po lekcjach u cioci. Usłyszałam od niej wiele ciekawych rzeczy i rad, które są naprawdę mądre. Postanowiłam się zmienić, zmienić swoje zycie, i sposób patrzenia na świat :) Idę jutro na spotkanie, na taki jakby zlot fanów. Nie wiem co mnie czeka, ale można poznać wielu ciekawych ludzi . I może spotkam się z przyjaciółką :)
Marzenie, życzenie, wymaganie, wola, cel, dążenie, ambicje, aspiracje, chętka, chrapka, zachcianka, kaprys, mrzonka, fantazjowanie. Tyle określeń udało mi się znaleźć do opisania  bezsensowności mojego życia. Tak przyznaję, żyję marzeniami, chcę robić tak wiele, choć zdaję sobie sprawę, że stawiam sobie zbyt wysokie wymagania, których nie będę potrafiła osiągnąć. Coraz częściej zastanawiam się czy to, że żyję ma w ogóle jakikolwiek sens? Czy życie ma sens jeśli twoje marzenia są nierealne i jeśli zdajesz sobie sprawę, że jeśli nagle zniknął byś to nikt by nawet nie zauważył. Zniknąć, tak po prostu, w jednym momencie przestać "być". Jak bańka mydlana, która unoszona przez wiatr napotyka na swojej drodze przeszkodą, dotyka jej i pęka. Przestaje istnieć od tak, zwyczajnie.  Nawet nie zdążysz zachwycić się jej doskonale okrągłym kształtem, mieniących się w niej kolorach tęczy, a już jej nie ma. I tylko przez sekundę myślisz, że była piękna.
Ale postaram się to wszystko zmienić ..  


 Z dnia na dzień coraz mniej czujemy.

 Niewiele jest tych rzeczy
, których nie zmienia czas
.



 Przebaczenie jest najtrudniejszą miłością.

Piosenka :

 

34 komentarze:

  1. love the photos :)

    <3


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cool photos! would you like to follow each other in gfc? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  3. przebaczenie jest najtrudniejszą miłością..coś w tym jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i mądre opisy! ;D
    Miłego spotkania! ;*
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie cudowne. Pozdrawiam. :)
    http://veronicas-bloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tą piosenkę


    http://ilovenutell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nooo muszę przyznać, że przeszłaś przez dość ciężkie przemyslenia... ale... trzeba trzymać się takich celów, które będzemy mogli spełnić ( i które mogą byc też naszymi marzeniami ;)) bedzie dobrze ;) tylko trzeba w to wierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tez by mi się przydała taka zmiana! ;/
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiany w życiu sa potrzebne;) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna piosenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska piosenka!
    też potrzebuję zmian...
    zapraszam do siebie:
    http://my-inmos-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne inspiracje c:
    ależ ja zawsze trzymam głowę u góry :))
    nie przesadzajmy, nie pisze, aż tak świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ale był szał na tą piosenkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam sie z cytatami!:)Obserwujemy? www.flyingsnap.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Music =Love ;)
    http://95direction.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! :*
    jest już nowy wiersz u mnie:
    my-inmos-secret.blogspot.com

    + czekam na nowy post u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna jest ta piosenka<3

    OdpowiedzUsuń
  19. spodobały mi się te obrazki. może któres z moich zdjęć też ci się spodoba. Ciekawy ten twój blog.
    zapraszam do obserwowania mojego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piosenka ♥
    Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne obrazki , przyciągaja uwagę . :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piosenka fantastyczna :) powodzenia na zlocie :)

    http://niewidzialnym-atramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobry post :)
    http://itsizabela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobry post. Przykuwasz uwagę nie tylko obrazkami, ale też treścią. Podoba mi się to. xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepraszam za spam, ale tak jak chciałaś informuję o nowym wierszu. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny post. Czasami zmiana w życiu jest potrzebna, ale jeśli zmieniasz je cały czas (tak jak niestety ja) nie wychodzi za dobrze. Muszę przyznać, że ja też żyję marzeniami.. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne zdjęcia, dziękuję za komentarz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń