piątek, 28 września 2012

Pink today !

Hej!
O rany jaka jestem zmęczona tym tygodniem. Mam bardzo dużo pracy, jakieś przemówienie, praca multimedialna (dobra to akufrat jest fajne xd ) , trzeba nauczyć sie na sprawdzian z matmy, religii. A jeszcze na jutro mama zaprosiła gosci, wiec trzeba sprzątać i sprzątać . Przynajmniej jak bedzie jutro impreza to odpoczne w swoim pokoju :)
Wiele razy zaczynałam wszystko od początku. Trudno jest mi utrzymać coś w miarę przystępnej, przyzwoitej formie. Wina osobowości (?) - częsta zmienność. Z dnia nadzień wszystko diametralnie się obraca. Tylko czasami jest to dobre. Kręcę się w koło szukając samej siebie. Nie rozumiem otaczającej mnie rzeczywistości i choć jestem kompletną realistką tworzę niekiedy własny, wymyślony świat.

Chce­my być obec­ni w życiu in­nych ludzi, w ich roz­mo­wach, myślach, marze­niach, pla­nach. Chce­my czuć się pot­rzeb­ni i zauważani. A może po pros­tu boimy się, że nikt nie zauważy naszej nieobecności.

Naj­bar­dziej boję się, że cze­goś w życiu nie zdążę zro­bić. Dla­tego, żyję dwa ra­zy szyb­ciej niż powinienem



Mówisz, że się boisz i, że po­pełnisz błąd a prze­cież na­wet naj­gor­sza po­rażka jest lep­sza niż świado­mość te­go, że nie podjąłeś żad­ne­go działania.
 
 
Cza­sami, kiedy siedzę przed ok­nem i pat­rzę na pa­noramę mias­ta wy­daje mi się, że wszys­tko jest możli­we. Wys­tar­czy, że wy­ciągnę rękę, a będę w sta­nie dot­knąć nieba
 
 
Polecam wam piosenki :
 
Oraz :
 
Pozdrawiam! ;)

17 komentarzy:

  1. Ja też jestem straszne zmęczona tygodniem :cc Ale wreszcie weekend <33

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te piosenki, które wstawiłaś ! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne piosenki, uwielbiam głos Pink.
    Pozdrawiamy i obserwujemy :)

    sissly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. http://contest.kappahl.com/pl/gallery/viewentry/443
    jeśli mozesz to oddaj głosik na moje zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  5. mam już dość tego tygodnia:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, jak ja kocham te piosenki:)

    Trafiłaś w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  7. LOL jest superr<3 niegdy mi sienie znudzi :> http://olciak-olciaak.blogspot.com/ zapraszam + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo LOL :D fajny film :D Echh znam Twój ból.. Jest tyle nauki, że nawet nie mam czasu żeby wejść na kompa... weekendy to chwila wytchnienia.. Masz świetnego bloga i oby tak dalej :-) Obserwujemy ? :) Zapraszam do mnie : http://callona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ehh trzeba to jakos umiec rozplanowac :D nie jest to latwe xd

    OdpowiedzUsuń
  10. " Chce­my być obec­ni w życiu in­nych ludzi, w ich roz­mo­wach, myślach, marze­niach, pla­nach. Chce­my czuć się pot­rzeb­ni i zauważani. A może po pros­tu boimy się, że nikt nie zauważy naszej nieobecności. " o tak zgadzam się z opisem. nie lubię czuć się niezauważona, ale też nie lubię być w centrum uwagi..

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Pink. Fajny blog, zapraszam do mnie: myphottoss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajniuuusi blog ;)
    zapraszam: http://galaxy.crazylife.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przejmuj sie, też miałam zwalony tydzień ;c
    świetny blog, będę wpadać częściej :*
    obserwuje i zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń